The New CRM 2018
CRM בעידן של טרנספורמציה טכנולוגית, ארגונית ואנושי
תפיסת שירות ומכירות –
CRM בעידן של טרנספורמציות טכנולוגיות, ארגוניות ואנושיות
העולם שסביבנו משתנה ומתפתח ללא הרף. ערוצי תקשורת חדשים נוצרים כל העת – מביאים עימם הזדמנויות חדשות ואתגרים חדשים למערכת היחסים בין כל ארגון ולקוחותיו.
אנו נדרשים להעניק שירות וזמינות ברמה חדשה - שירות רב ערוצי באינספור נקודות ממשק, שירות מתמשך כמעט ללא הפסק ובעיקר – שירות מסונכרן ורציף - מתוזמר לכל אורך חיי הלקוח. החל משלב ה-Lead ועד Retention.
עם זאת – ניהולי השינוי, אימוץ הטכנולוגיות והתאמת התהליכים בארגון מכילים בתוכם הזדמנויות עצומות. לשפר את חוויית הלקוח, לייעל את התקשורת בתוך הארגון, לחסוך במשאבים ולהגדיל רווחים.
מציאות זו מכריחה אותנו לחשיבה דינמית וליכולת למנף את השינויים לטובתנו. להבין שעם השינוי בטכנולוגיה מתרחשים גם שינויים אצל הקהל שלנו ועלינו כל הזמן להגיב בהתאם. ניהול השינוי הוא חלק אינטגרלי מארגונים בעידן של טרנספורמציות דיגיטליות, ארגוניות ועסקיות
כיצד עושים זאת? מהם המאפיינים של הלקוחות בעידן של טרנספורמציות טכנולוגיות? איך הם חווים את השינוי ומהם הצרכים המתחדשים שלהם? איך מובילים שינויים בארגון באופן מערכתי ושומרים על יציבות בתוך המהפכות?
אתם מוזמנים להצטרף לועידה השנתית CRM שתסקור מגמות חדשות בשוק ה- CRM ותיתן מענה לשאלות אלו וידונו בה בין היתר:
הקשר בין CRM, אסטרטגיה דיגיטלית וחווית לקוח?
- אסטרטגיה דיגיטלית כערוץ שירות ומכירה מוביל
- דיגיטל כהזדמנות להגדלת פעילות ושיפור חווית הלקוח
- תשתית רב ערוצית מתאימה לארגון
- טכנולוגיה משובתהליכי העבודה ובמערכות הארגון.
מה תפקיד ה- CRM בתוך הטרנספורמציות הטכנולוגיות?
- הגבול בין מערכות CRM גדולות ובינוניות ובין הבינוניות והקטנות מטשטש
- מערכות בענן הן עניין שבשגרה
- נגישות מערכות CRM לעולם העסקי
- מערכות ומודולים אחרים בממשק למערכות ה- CRM
למי מיועד האירוע:
- מנהלי שירות, תפעול
- או"ש
- מכירות
- מנהלי מערכות מידע בארגונים עסקיים
- מנכ"לים של חברות בינוניות
- יצרני פתרונות
- משווקים ואינטגרטורים של פתרונות
תוכנית הכנס
08:00
CRM
08:00
09:00
09:15
09:35
09:55
10:10
10:30
10:50
11:10
11:30
11:50
12:10
המרצים בכנס
הרשמה
מפת הגעה
מקום האירוע:
חניה חינם לבאי הכנס בחניון המקום